Sent och mkt att göra

Klockan är snart halv 1 och jag har inte ens gjort hälften av det som skulle göras.
Vad jag ska / har gjort:

* Äta middag
* Duscha
* Ringa Bella
* Ta bort sminkrester
* Äta något. Typ äpple, fil eller müsli.
* Borsta tänderna
* Packa inför imorgon. Ska ju till Upplands Väsby för Larissa ska ha fest. :)
* Välja kläder inför morgondagen.
* Ha i hårprodukter, bodylotion, deo, osv..
* Ställa larmen på mobilerna och väckarklockan
* Gå och lägga mig.

Har säkert glömt att skriva nåt.. men aa det är vad jag kommer på nu :P

Ska bocka av listan fort som attan! PUSS <3



Kommentarer
Postat av: FANNY ♥

Bra med sånna listor så man inte glömmer någonting! :) ♥♥



Skulle vara något för mig! Fick du mitt långa sms förresten gumman?? ;) ♥♥

2009-11-24 @ 17:24:18
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0