Stan med larissa , mm.

Heejsaan!

Tänker bara skriva lite snabbt. Dagen har varit suuuper! Har varit glad hela dagen och trivs faktiskt på John Bauer. Först åkte jag med Emelie på tåget på morgonen, sen kom jag till skolan, och lärde känne massa nya människor och spelade pingis med dem på rasterna och hade roligt på lektionerna :O Sen hade våran grupp redovisning och jag skulle läsa upp en grej för klassen, och jag var inte ens nervös? :O
Jaja, sen så efter skolan åkte Roxanne in till stan och var med mig och sen kom larissa med tåget och roxanne var med oss ett tag, och så åkte hon hem. Jag och larissa gick runt. Köpte ingenting. Jo en glass och mat på Subway. Jag tog 19.19 tåget och larissa tog 19.13 och Isabelle var på station så vi åkte tillsammans och prattade massor :)
Jaa, sen kom jag hem.
Har vart en underbar dag och massa nya och gamla vänner. KUL! :D

Ska duscha nu, sen sova, God natt, PUSS <3



Kommentarer
Postat av: F A N N Y ♥

Haha ja hon är en liten sötplutt :) <3



Tack vad gullig du är som frågar, ja det finns ju värre saker att gnälla över men just nu så kan jag iaf tugga och har vant mig lite med gummisnoddarna! :P



Hur är det med dig? Trivs du bra i nya skolan? :) ♥♥♥

2009-11-12 @ 15:47:53
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0