Sur

Hej har påbörjat flera gånger att skriva inlägg, men blir alltid avbruten. Typ mamma kommer in o ba: Stäng av datorn nu. Så irriterande. Så fort jag ens försöker logga in på blogg.se så kommer det nåt annat i vägen!
Men nu har jag ändå ingen mening med att skriva. Tänkte typ säga att jag är klar med min läxa. Skulle skriva en jävla geografiuppsats om Kanada på ENGELSKA!! Seriöst! Hahah shit vad det tog tid. Men, det är klart nu och klocka är sååå mkt, måste sova. Jag är sur nu, för har inga bilder att ladda upp från denna dator. Min bärbara har bilderna från larissa i helgen, men självklart har den inget batteri och sladden är borta. Har vid 2 tillfällen startat den för att ladda upp bilderna med antingen var det plugg eller att klockan var mkt och behövde sova, så kom mamma in, och så får man stänga av. OOOOH! Är irriterad för har inte fått nån sömn.. ska sova nu hejdå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0