Tråkig blogg

Okej , förlåt. Jag har varit sämst på att ladda upp bilder den senaste tiden. Jag skriver bara oändligt långa inlägg som inte ens är intressanta för andra att läsa. Om ni ens läser så känner ni säkert att ni läser bara för att ni måste. Men vill försöka få min blogg intressantare , men vet inte hur. Kortare inlägg, med bara det viktiga innehållet, och meera bilder. Och kanske andra inlägg som inte bara handlar om vad jag gör på dagarna. Typ en tanke, en låt, nåt plagg jag ska köpa.. eller fråga om något, jämföra gamla och nya bilder. Jaa ni fattar nog.
Ska försöka, men har inte alltid tid att lägga ner så mycket på bloggen.

En förbättring ska ske snart. Och kanske en ny design med. :) PUSS <3


 Söta va?! Chanel och Ronja blev typ bästisar. (Ronja är Peters och Camillas hund).



Kommentarer
Postat av: F A N N Y ♥

Haha men gud så söta!! :D ♥

2009-11-09 @ 08:41:15
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: tess

pretty!

2009-11-09 @ 15:27:22
URL: http://persikaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0