Utvilad

Hej!

Gissa hur länge jag sov idag? Jag somnade nångång efter 10 och sov till 1 idag. Logiskt? NEJ! Hahah , typ 15 timmar. Men det är nog efter att jag sovit så dåligt hela veckan. Som när jag och johanna somnade typ halv 4!
Gick och la mig tidigt igår, så det blev inga fler inlägg.
Jag var typ astrött redan vid halv nio och höll på att somna i soffan, och inez och oscar ville att jag skulle hjälpa dem sätta på en film, men jag föreslog att vi kunde sova i mitt rum och kolla på nån gammal VHS film. Och det ville de mer än gärna! Så vi tog upp chips och läsk och kollade först på nån kort film som handlade om kaniner, haha,  sen kollade vi på dalmatinerna, är det 100 eller 101? Kommer inte ihåg! Jättemysigt. Men jag och tvillingarna var såklart de första som gick och la oss, mamma, pappa, peter och camilla satt och åt gott och drack vin och pratade, medans barnen Elli, Olivia och Nelly sprang runt och lekte. Olivia och Nelly är Peters och Camillas barn och de är tvillingar. De är väl typ 6-7 år gamla och jag kan verkligen inte skilja på dem! :S


Men nu ska jag gå. Vet inte vad som händer idag. Gästerna är kvar tills imorn. Ha det bra, PUSS <3



Kommentarer
Postat av: F A N N Y ♥

Gud vad sköönt med sån lång sovmorgon!! :D Det är ändå så tråkigt väder, så då kan man lika gärna sova haha :) ♥ ♥

2009-11-07 @ 14:22:58
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: Larissa

Guud vad skönt att sova ut. Men i fredags skulle inte vi träffas i uppsala? :s

♥ Puss

2009-11-07 @ 18:25:22
URL: http://apiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0