Varför finns det ingen personal!!!?

Asså jag fattar inte. Varken syon eller skolsköterskan är här idag. Skulle ju lämna in ett papper till han om skolbytet. Byter ju förfan imorgon! Hur ska jag göra nu då.. Men får väl ge pappret till mentorn eller nåt då. Sen så skulle jag hämta ut min tillväxtkurva från skolsystern, för har läkarbesök på torsdag. Men självklart är inte hon heller här. Syon är i London och skolsköterskan är ledig. Av alla dagar, just idag. De brukar vara här från måndag till fredag liksom.
Och förresten så vet typ ingen hur man startar om en dator. Alla tror att när det inte går att logga in på sin användare på någon dator så är det datorn eller MAC datorn som det heter sönder. Jag hör jätteofta: "Den där funkar inte." Och så säger jag bara jaha, och startar om datorn. Och vips så går det helt galant att logga in.
Trodde folk på den här skolan skulle vara lite mer tekniska eftersom man ändå använder datorn dagligen.
Jaja ska leta upp min mentor nu. PUSS <3
.

Kommentarer
Postat av: Fanny <3

Guuud vad jobbigt ! USCH, hoppas att det löser sig! Ha det så bra ikväll ♥ :)))

2009-11-09 @ 18:14:39
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: Fanny <3

Guuud vad jobbigt ! USCH, hoppas att det löser sig! Ha det så bra ikväll ♥ :)))

2009-11-09 @ 18:15:10
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0