Vill ha mina kläder!! :(

Ska sova nu. Försökte ladda mitt kontantkort, men det gick inge vidare för man behövde kortläsare, och när jag skulle göra det via samtal, så behövde jag mitt kortnummer och det kunde jag inte utan till , och plånboken ligger nere. :( Men ska fixa det imorgon.
Bläääh, känner mig fett ofräsch!! Duschade igår, men mitt hår är helt konstigt och jag har inget att ha på mig känns det som!! Alla mina kläder är typ borta!! Massor ligger i tvätten, och så är det kläder som bara har försvunnit, som mitt svarta ginalinne, mitt ljusgråa hm linne, min chanel-kuvertväska som har vart borta sen i somras!! och så massa andra kläder. Borde sluta låna ut kläder för får aldrig tillbaka det typ... Om någon vet att den har nåt hemma, ge tbx, snälla?
Imorgon är det iaf en kort dag. Slutar 11.35, sen åker jag hem och pluggar eller så stannar jag på buffert grejen på eftermiddagen.
Men ska sova nu PUSS , gonatt <3



Kommentarer
Postat av: Bell

jag lånade idn svarta chanel väska i sommras juh ? du glömde ju ta tbx den . så jag hittade den hoss mamma efter larrissas fest du veth? så jag tog hem den. bara att höra av dig så får du tbx den SÅ FORT som MÖJOLIGT (L)

kissies lööv ya (L)

2009-12-01 @ 16:24:59
URL: http://holenew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0