Shopping, fredag, lov!

Helluuuw <3

Kom hem för typ en timme sen. Stannade ju kvar i stan med bella efter skolan, och vi hade superkul! :D :D
Och faktiskt så blev det lite shopping för mig med! Eller aa två saker, men skulle köpa fler saker, men har inga fler pengar förens 30:e.
Då blir det mer shopping!
Bella shoppade loss med sina presentkort som hon fått när hon fyllde år för ett tag sen.
Bilder kommer i nästa inlägg, för jag letar som en galning efter sladden , men hittar den inte.

Imorgon ska vi (jag, mamma, pappa, elli, leon och martin) till globen och se "Walking with dinosaurs". Haha, mest för ellis och leons skull (leon är min gudmors son).
Men aa, nu ska jag leta efter sladden så ni kan få lite bilder av miiig !
Btw, NU ÄR DET LOV!!! :D skönt!
Ha en underbaar fredag och ett underbaart lov! <3

Puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0