Duschad och klar.

Heejsan ! Klockan är 01.09 och sitter i min säng med min bärbara dator. Har duschat och tog med mig en tallrik med musli och jordgubbsfil sen ett glas proviva fruktdryck och en vitamintablett. Kan det bli nyttigare eller?! :D
Ska börja med det till frukost tror jag.
Hahaha Trulle (min katt) är helt gaaalen! Han låg i min säng när jag kom, och så blev han typ jätteglad och började stryka sig runt mig och typ rullade runt i sängen som en jävla hund! Så skulle jag luta mig ner för att ta datorn från golvet bredvid sängen, så typ hoppar han efter och typ börjar "dansa" omkring på datorn och står på den så jag inte kan få upp den. Och han fortsätter vara lika glad och kurrar typ HUR högt som helst! Jaa sen fortsätte han typ och hoppa omkring på mitt nattduksbord och gick på tangenterna när jag skulle starta datorn, försökte knuffa bort han , men han vägrade. Han är så stor också så man måste verkligen ta i.
Han får mig iaf på lite bättre humör, men saknar fortfarande Samba.. mer än nånsin. Vill bara gråta hela tiden. Älsklingen finns fortfarande kvar i mitt hjärta. Ska skriva ett inlägg om henne sen. imorn eller nåt då.

Nu är det bara 2 saker som återstår. Ska fläta håret så det är lockigt tills imorn. (Har ju självlockigt hår, men mina lockar blir så krusiga när håret är så slitet.)
Sen så ska jag ner och hämta min deo och mobil och sätta den på laddning.
Och sen är det bara att krypa ner i sängen och somna.

Ha det duuuunderbra nu! <3

 Btw, hittade inte USB-sladden till mobilen, så kunde inte föra över bilder från cafét som jag var på idag med Johanna. Men lyxigt var det. Kanelbullar lika stora som en tallrik och underbart god kaffelatte!


Kommentarer
Postat av: Larissa

Men guud vad fin blogg, snyggaste jag sett av mina vänner, hehe.



Puss<33

2009-10-23 @ 07:37:02
URL: http://apiina.blogg.se/
Postat av: Fanny

Åh, ditt bloggnamn var ju skitbra!! :) Vill också byta namn!!! :D <33

2009-10-23 @ 16:16:40
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0