Några bilder !

Heeej ! <3

Jag kom hem typ 6-7 nåt idag. Vi var ju på Walkig with dinosaurs igår, sen käkade vi ju på restaurang och sov över hos Raila (mammas moster). Idag åkte vi runt 12-tiden till mormor och morfar i Norrtälje, för morfar fyllde år igår. Vi stannade till typ 4-5, sen åkte vi hem.
Så det har varit ganska fullt upp sen igår!
Men nu ska jag ladda upp bilderna från igår som jag lovade att göra ! <3


     


Gårdagens outfit:




Jaa, det var några bilder från den dagen i alla fall. Pappa tog säkert bilder med, men det där blir lagom. Hoppas ni har en fortsatt trevlig söndagskväll, skönt att det är lov, så man behöver inte gå till skolan imorgon!
Kommer nog ladda upp mer under kvällen, men först ska jag ringa Fanny !
PUSS <3



Kommentarer
Postat av: Larissa

Guud vad fin outfitt <3



Och det verkade super kul på "walking whit dinosaurs" gud ville också se det.



Men vi borde åka på idol....

Puss<33

:D

2009-10-25 @ 21:50:01
URL: http://apiina.blogg.se/
Postat av: -

men seriöst, orka att ditt ansikte ser så jävla äckligt ut, jag fattar inte hur man kan störa sig såhär mycket på en människas utseende, gör något åt det?! håret är så jävla äcklig, platta det eller nåt, så skämmig att det finns inte!

2009-10-26 @ 06:35:18
Postat av: -

öh, ansiktet ser helt missbildat ut.. :S

2009-10-26 @ 06:39:17
Postat av: elindahlén<3

Jag tycker hon va skit söt där!

Du som komentera är bara avis för att hon är sötare än dig !:s



// Elin:)

2009-10-28 @ 19:24:35
URL: http://elindahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0