I Upplands Väsby.

Helluuw,

Jag är hos mammas moster i Upplands väsby med hela familjen. Vi sover här inatt.
Idag var vi i Globen och såg "Walking with dinosaurs".
Vi åkte först och hämtade Leon i Väsby, sen lämnade vi de minsta (Inez och oscar) hos Raila, ni vet min mammas moster som vi är hos nu. Och efter det åkte vi till Stockholm och hämtade upp Martin , sen vidare mot Globen.
Det var faktiskt en ganska häftig upplevelse. Kul för elli och leon iaf. Och jag tyckte också det var ganska så bra gjort. Efter globen åkte vi och käkade på restaurang, Jensens Beefhouse. Jättegott var det, jag tog cesar sallad med kyckling. Efter det lämnade vi leon och stannade på en fika och åkte sen hit till Raila.

Jag har tagit bilder idag, men det är sent och raila visste inte vart kortläsaren är, så bilderna kommer så fort som möjligt imorgon. Direkt när jag kommer hem så.
Men imorgon ska jag kanske träffa johanna, vet inte än , och så ska jag ringa fanny också , för vi ska ses nu på lovet! :)

Nu ska jag gå och se på film, godnatt <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0