Chanel

Hej !

Vet ni? Jag ska kanske till Nyköping imorgon. Till Fanny. :)
Det blir en lång resa. Först upptåget till väsby som tar en timme, sen pendeln in till stockholm som tar typ 20 minuter, sen så tåg från stockholm till nyköping som tar ungefär 1 timme. Sen så ska man ju byta tåg och vänta på tågen, så det lär ju vara MINST en halvtimme till där. Och så skjuts till stationen imorgon , sen när fanny hämtar upp mig. Så jaa det är ju typ 3 timmar allt som allt. SHIT!

Btw, har jag sagt att min gudmor Hanna är i Los Angeles i tre veckor , så vi har hand om hennes hund Chanel medans hon är borta. Suupersöt verkligen! :) Känns bra att ha henne och Trulle här nu efter att Samba gick bort.

Nu ska jag ta nåt att äta, är vrålhungrig! PUSS <3



(Jättegammal bild på Chanel), skulle ta en ny idag, men batteriet på kameran dog.



Kommentarer
Postat av: F A N N Y :)

Nej så sööt hon är lilla vovven! ;) <3

2009-10-26 @ 09:30:15
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0