En natt till hos Fanny! <3

Heejsan !

Är hos Fanny, för det blir en natt till! :D Hon skulle egentligen träffa några kompisar imorgon, men det blev inställt så jag åker hem imorgon istället. Mamma ska in till Stockholm imorgon och köpa maskeradgrejer inför Halloweenfesten som vi ska ha på lördag, så behöver bara åka till Stockholm , så går vi på stan, och sen åker vi hem.

Idag har det väl inte hänt så mkt. Jag och Fanny sov ganska länge, och åt frukost, sen kollade vi på "Can't buy me love". Vi segade mest hela dagen och tog det lugnt. Jag provade Fannys locktång och satt och fixade väldigt länge, och sminkade mig. Efter middagen tog jag och Fanny moppen till Gumsbacken och handlade på Willy's.
När vi kom tillbaka kollade vi på "Good luck Chuck" och åt Ben & Jerrys för första gången i mitt liv! Åååh vad gott det var! Kommer att köpa den igen nån gång!
Men nu ska jag och Fanny se på "Tretton". Ha det bäääst <3

Här kommer iaf bilder från igår och idag!


Bilder från igår:

  


Bilder från idag:

 
 
   Det var allt jag hade att bjuda på för denna gång! Men nu ska vi som sagt se på film. PUSS <33



Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; me too! awezome band dude :'D

2009-10-29 @ 13:05:45
URL: http://decembermirakel.blogg.se/
Postat av: Fanny :)

Haha, gud vad god glassen var! Trodde inte att den skulle vara såå god :) Hoppas att tågresan gick bra! Vi måste ses snart igen!! :D PUSSAR <33

2009-10-29 @ 14:02:31
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0