Hemmaaaa!

Heejsan !

Jag kom hem för en timme sen. Åkte från Fanny idag. Tog tåget till Stockholm där jag skulle möta mamma, men fick vänta på dem (hela familjen) i typ en timme. Sen gick de in på Buttericks (stavning?) och köpte maskeradkläder inför lördagen. Men det var typ VÄRLDENS längsta kö utanför, så orkade inte stå och köa för att komma in. Satt och väntade på dem i nästan en timme till. Sen gick vi och åt. Jag hittade ingen röd klänning som jag kunde ha på lördag, (Ska vara djävul, haha) så jag får se om jag får tillåtelse att dra in till Uppsala lite fort imorgon för att köpa nåt rött att ha på mig. Har verkligen inget rött. Jo ett linne. Som är kort och fult, som inte går att ha till nånting.
Men hoppashoppashoppas att jag kan åka in imorgon!
Men ikväll ska vi börja fixa med festen, och sen hela dagen imorgon och det sista fixas väl på lördag innan gästerna kommer. Nu blev det mkt text, men hörs senare! PUSS <3


 Hade superkul i Nyköping hos Fanny! <3 Mamma och pappa köpte förresten mer glass idag. Ben & Jerry's med Chocolate Fudge Brownies och Cookie Dough, MUUUMS! <3



Kommentarer
Postat av: Fanny :)

Åhh vad gott med Ben and Jerrys med brownie :) Hoppas att den smakade smaskens!! <33



Ha det så jättebra på Halloweenfesten och hoppas att du hittar en röd klänning!! :) Jag åker om någon halvtimme, vi hörs!! PUSS <3

2009-10-30 @ 10:11:27
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0