Katter <3

Har fortfarande inte gått från datorn, läste lite bloggar och sådär.
Förresten, vet at det är tråkigt när jag bara skriver onödiga och långa inlägg ibland och inte laddar upp bilder, men imorn kommer de. Och kanske lite nya också från morgondagen.
Nu ligger Maja (deras katt) på mitt tangentbord och sover, så hon råkar typ trycka in Caps Lock hela tiden. Ååå , asså jag älskar verkligen katter, ni förstår inte! Kommer ha huset fullt med katter när jag flyttar hemifrån.
Ska ta med mig maja till sovrummet som jag och syrran sover i och kolla på tv. Sen sooova,
Godnatt <3

 Maja just nu <3 Men bara så ni vet så gick jag in på nätet med mobilen och laddade upp bilden, det kostar sjuukt mkt , så kan egentligen inte ladda upp bilder, men nu var jag snäll. :)



Kommentarer
Postat av: ♥F A N N Y♥

Naw vad gullig :) :) verkar som du har haft en riktigt trevlig helg du med!:D Jag har inte gjort så där jättemycket, men har varit skönt att bara ta det lugnt och njuta av att det är loov nu! ♥♥♥



Jag förstår, vi ringer varann ikväll, det blir jättebra! PUSS <33

2009-10-25 @ 08:49:03
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: Larissa

Juste det där med stan ska vi åka nån gång i veckan?? Torsdag kanske.



Pussar<33



Ps. kommer ni ha halloween festen om ni har det så kommer det bli as kul!!

2009-10-25 @ 13:40:30
URL: http://apiina.blogg.se/
Postat av: Mikaela

MAJA :D <3

2009-10-25 @ 17:56:20
URL: http://mpv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0