Klar med designen!

Heeejsan ! Nu är jag äntligen klar med min bloggsesign!
Har några småsaker till att fixa, men sen är det klart.

Idag har det inte hänt så mkt. Jo det var 20-årsjubileum i skolan, så hela skolan samlades vid scenen och de pratade lite om skolans bakgrund och historia, sen var det en trollkarl som underhöll oss. Efter fick alla gå till matsalen och äta tårta.
Är så deprimerad i skolan nu. Känns inte direkt att jag har nån där. Är med några i min klass, men det känns bara som om jag inte passar in, så går alltid till Emma och fanny på lunchen och sånt. Men de går ju turism, så träffar dem inte så ofta.
Jaja, men ska ju byta gymnasium nu. YEEES!

Efter skolan idag gick jag och Johanna till Café Årummet och fikade och pratade om gymnasiumen och annat. Sen hämtade mamma upp oss i stan och vi skjutsade hem Johanna.

Men nu ska jag gå och duscha och lite såå, hoppas ni gillar nya bloggen! PUSS <3



Kommentarer
Postat av: ♥F A N N Y♥

SKÖÖNT att du ska byta gymnasium nu!! :)<3

2009-10-23 @ 17:06:27
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0