Miss u <3



Saknar den här tösen <3 Bilden togs när vi var i London på ett fik och åt frukost. Fick resan som en 16-års present. Jag, mamma, pappa och Johanna bästavän, åkte till LONDON för att fira min födelsedag! Det här var dessutom en överraskning. Så fick inte veta nånting förens vi stod på flygplatsen och jag fick biljetten i handen. "LONDON" stod det. Gissa om jag blev glad? OMG vilken lycka!! Det var de bästa dagarna i mitt liv. Det här måste göras om med baby! <3

Johanna är i Norge hela lovet, så kommer inte se henne på hela veckan. Men måndag efter lovet <3


Förövrigt sitter jag med lilla Chanel i knät och försöker hitta en lagom tid att åka imorgon när jag ska till Nyköping. Tror att jag tar tåget som går från Uppsala raka vägen till Nyköping som går 09.53. Resan tar nästan 2 timmar!! Sen typ en timme åker jag bil med mamma till Uppsala på morgonen.  Jaja, ska boka biljetter till resan nu , PUSS <3



Kommentarer
Postat av: F A N N Y :)

Vi ses snart !! :) Åh vilken underbar present! :D <333

2009-10-27 @ 12:15:36
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0