Nattuggla

Hej igen! Nu är klockan snart 2 på natten och jag är som vanligt den enda som är vaken i hela huset. Ligger i sängen och kollar på Bridget Jones dagbok och äter dillchips. Haha sa ju att jag skulle ta nåt att äta, och så blev det chips istället för typ mackor! Men orkade inte fixa i ordning nåt, tog bara första bästa som låg i skåpet.
Imorgon är jag barnvakt. Så måste typ upp 8 eller nåt när mamma och pappa åker till jobbet. JOBBIGT!
 Hittade förresten massa gamla bilder på min andra dator. Minnen <3 Kommer ladda upp såna bilder när jag har bildbrist. Men nu ska jag äta upp chipsen och fortsätta kolla på filmen, Sov så sött !

PUSS <3






Kommentarer
Postat av: F A N N Y :)

Mysigt det låter!! :) Men jag ringer dig <333 Du lär ju vara vaken :P

2009-10-26 @ 09:31:19
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0