Jag tänker på dig.

jag orkar inte ha kvar bloggen. eller kanske har kvar den, men pallar inte uppdatera och fixa nya headers och ladda upp bilder på dagens händelser. skriver av mig lite nu bara.
Har vart en bra vecka fram tills nu. Allt vände på en sekund. Allt känns meningslöst. Ser inget ljus alls. orkar inte ens förklara, ni som vet , vet redan.
Den här kvällen är bara fucked up, orkar inte svara på sms, eller nånting. Orkar inte snacka med nån här hemma, vill bara ta en dusch och sen sova.
Hade en super dag igår, tack vare Johanna och Rox. Jag och rox sov hos johanna och vi hade skitkul, åt glass oc kakor och glodde på skräckfilm. Så åkte vi tillsammans till skolan imorse. Myyys. Hade nationella prov i engelska som gick sådäär helt okej. efter det slutade jag och åkte in till stan med erik, anton, emil, simon och carljohan och käka pizza. Och sen drog jag till Johannas skola, och vi drog till mig.
Hon åkte precis hem. Nu ska jag bara ta en dusch och sen sova, inget intressant för er , nåntintg av det här, men jag skriver för min skull. puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0