Varsågoda, ett inlägg ;)

Shaaa, har inget att skriva om. Har i princip slutat blogga. Men tänkte att jag laddar upp några bilder från när Larissa var här i en vecka. Hon kommer tillbaka imorgon och stannar väl ett tag till. Vi håller på att spela in en film. En skräckfilm, haha. Det är hon och min lillasyster som är huvudrollerna och jag har skrivit manus, filmat och redigerat. Men det är typ hälften kvar att filma. Kommer nog inte lägga ut den på youtube, för ska bränna ner den på dvd. Det får bli dom som hälsar på som får se den. ;)
Men nu ska jag gå ner och äta middag. Vi har gäster här från Karlstad. Puss <3















Jag vet. Vi är otroligt fräsha på alla bilder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0