Bajsdag.

Jag mår verkligen inte bättre idag. Mår rent ut sagt skit. Snorar HELATIDEN och har ont i halsen, ont i huvudet, trött, yr, overklighetskänsla, domningar i fingrarna, fryser, svider i ögonen, ont i öronen och allt. Jag känner mig helt utmattad. Allt var kaos idag. En skitstart på morgonen, sur och irriterad på allt och alla hela dagen, och deppig och trött. Vi hade mentorssamtal och det gick åt helvete, hade alla IG:n som gick att få och några till. Och ställde in psykologtiden för var sjuk. Ligger i soffan och känner mig döende, och är vrålhungrig. Bell och jag ska äta. Men skriver sen, I think. <3


Kommentarer
Postat av: Bellezza

älskar din blogg riktigt bra :)

kom gärna in och börja läs min också:)

Kram

2010-02-09 @ 20:02:18
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/
Postat av: FANNY ♥

jag vet inte vad jag ska säga... vad är det här??

Du har åkt ut för all skit man kan göra!! :(

Du vet att du kan ringa mig när du vill!! Men ser du mina kommentarer nu? <3 Vila, vila, vila och ta det lugnt nu Ida!! Du kanske inte har tid att prata... Love you vännen min<33



2010-02-09 @ 21:21:33
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0