Bra dag!

Hejsaaan! <3

Jag har inte pallat blogga idag och igår kväll, men nu kommer iaf ett kort inlägg. Bella provar kläder inför imorgon och jag ska börja läsa i min bok när jag skrivit klart.
Dagen var faktiskt bra, förutom en liten olycka imorse. Nej, jag har inte kissat på mig. Men när jag kom till skolan så öppnar jag väskan och känner nåt blött och kletigt och det luktar äckel i hela väskan. Så jag får plocka ut alla saker för sig och torka av bananmoset på allting. Sen torka hela väskan och sen stoppa in allt i väskan igen. Kul va? Så jag kom försent.

Men resten av dagen har varit braaaaa och har varit glad och pigg i skolan. Lärde Jennie och linnea finska. Hahaha. Och efter skolan var de läkarbesök och sen fika med mamma, mormor och bella på mormors jobb. Sen hem.

Okej nu ska jag faktiskt ta och läsa och försöka somna tidigt. PUSS <333


Kommentarer
Postat av: Jennnie

men hörru.. vad vare brandsläckare hette? har glömt av det igen :O

<3

2010-02-03 @ 15:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0