Cirkus Cirkör

Hej! Jag var med mamma och Bella och såg Cirkus Cirkör i Gävle. Dom var verkligen sjukt bra! Det är typ en cirkus/teater show med akrobater som gör olika konster och så samtidigt handlar det som något som den här gången handlade det om hjärtat. Så det är typ modern cirkus. Skit häftigt faktiskt! :)
Vi kom hem för typ en timme sen och jag är helt slut! Ska bara äta godis och dricka läsk tills jag somnar i soffan. Hahaha, orkar inte gå upp och lägga mig. Men men , ska lägga undan datorn nu. Ha det bra, PUSS <3

Kommentarer
Postat av: FANNY

Va kuul det lät :) Roligt att hitta på något roligt! <333

2010-02-24 @ 18:27:10
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0