En droppe i havet.

Okeeej jag ska bara skriva ett citat till. Ni kommer inte ens tycka att det är kul, men det är min och bellas torra humor!

Mamma skulle hämta min smutstvätt från mitt rum (så generös som hon är) och till hennes förvåning ser hon världens berg av tvätt. Tvättkorgen väller över med tvätt.

Jag: - Mamma, jag tror att min tvättkorg har gått sönder... Typ benen är helt böjda..

Mamma: - Inte så konstigt när det är typ 20 kilo tvätt som väller över.

Jag: - Hmm.. neej iförsig..

Mamma: - Bella vill du tvätta något av dina kläder så tar vi ner det på en gång?

Bella: - Ehm.. nej det är.. lugnt.. *vågar inte säga ja*

Mamma: - Men jo, det lär ju inte precis märkas. Ida har ju ås mycket tvätt så det är som en droppe i havet!


HAHHAHAHAH, skrattar åt det fortfarande! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0