Födelsedag som slutade med magsjuka.

Hej. Ligger i soffan helt utslagen.
Igår skulle min familj plus Bella åka och fira min födelsedag med att äta på restaurang Kohphangan, typ en restaurang som ser ut som en djungel med ljud som i en djungel och växter och kojor och lådsasödlor mm.. jättehäftigt. Men med min otur så mådde jag jätteilla i bilen på väg dit. Jag mådde mer och mer illa, allt vinglade, var helt orkeslös och kändes som om jag skulle spy. Har aldrig mått så dåligt i hela mitt liv. Hade ont i hela kroppen och skakade. Frös så mycket att det gjorde ont i huden. Det slutade med att jag spydde på vägen hem. Så det visade sig vara magsjukan som de andra hade för några dagar sen. Jag kunde inte ens äta mat, inte ens dricka vatten, mådde bara illa och orkade inte öppna presenter, men jag fick öppna dem idag istället.

Ush, kändes som om jag förstörde hela kvällen. Alla ville fira min födelsedag med att ha en mysig kväll... Ush hemskaste natten i mitt liv också.. mådde illa och låg och frös och skakade och vred mig i sängen, hur jag än låg så gjorde det ont i kroppen och inget var bekvämt. Kunde inte sova. Men mår iaf lite bättre idag. Kommer inte spy nåt mer, men är utmattad , har ont överallt och har ingen matlust fast jag är vrålhungrig. Släkten kommer alltså inte imorgon eftersom jag är sjuk. :(


Men kan iaf komma med glada nyheter, och det är att jag fick fina presenter i alla fall. Jag fick Ballerina kladdkaka, noblesse, tofiffee, restaurangbesöket, biljett till en teaterföreställning på tisdag med mamma och Bella, en parfym och sist men inte minst en navelpiercing, vilket betyder att jag ska få ta hål i naveln!! :D:D Är jättenöjd och glad för allting. :)

Men ska vila nu , PUSS <3


Kommentarer
Postat av: Jaana

hemskt att en födelsedag ska sluta med magsjuka. Hoppas det är bra med dig nu =)

2010-02-21 @ 13:47:22
URL: http://finskadamen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0