Förkyld. IGEN!

Shululuuu! <3

Vi har mediekunskap och jag är som vanligt sjuuuukt trött och hängig och ont i huvudet. Men det är värre idag, för jag är sjuk. Är helt förkyld och måste snyta mig helatiden och huvudet dunkar. Har ont i halsen och varmt kaffe hjälpte inte.
Ikväll är det teater med bella. Vi har ju börjat på teaterlektioner, men det här blir första lektionen för oss, för förra gången var jag sjuk, så vi åkte hem. Men jag får hålla ut nu eftersom jag inte kan skippa idag igen, får knarka huvudvärkstabletter och äta massa mat innan vi åker dit. Okej har inget mer intressant att skriva, vi slutar om 40 minuter, så måste svara på mina instuderingsfrågor. PUSS <3


Kommentarer
Postat av: Madurk

Krya på dej :D

2010-02-09 @ 18:54:18
URL: http://pudel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0