Hemma på friluftsdagen.

Helluuw, jag ska snart sova.
Men först ska jag platta mitt hår, och sen borsta tänderna. :)
Imorgon fyller jag ååår! :D hihi! Hoppas att dagen blir suuper, för det är ju min dag ! :D
Idag var jag hemma för alla andra hade ju friluftsdag , men jag ville inte gå. Jennie skulle bort och linnea valde bad. Annars hade jag nog åkt. För valde ju romme från början.
Vaknade typ 1 idag men låg kvar i sängen och glodde på film och käkade inte frukost förrän halv 4! Lyckat av mig ! :P Sen tömde jag faktiskt diskmaskinen , och så har jag städat mitt rum, så det är jättefint nu :) Men nu ska jag som sagt platta håret innan klockan blir för mycket och jag inte orkar upp imorgon bitti.  PUSS och godnatt <3

                                          
Jättegammal bild på mig och Emelie när jag var blond! Och jag hade typ lika långt hår som nu. Hade jag inte klippt mig så hade jag haft ner till midjan typ! :O


Kommentarer
Postat av: FANNY

Åh, GRATTIS sweetie på 17-årsdagen!! :D hoppas att du får fina presenter! Vi får höras så får du berätta vad du fick och så vill jag bestämma när vi kan träffas ;) <33 Pussar !

2010-02-19 @ 09:06:49
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: Tanya

Gud vilken fin blogg du har! :D

2010-02-19 @ 22:59:58
URL: http://www.Tani.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0