I´m home again!

Hej shnyggos! Jag kom hem för en timme sen. Sååå skönt att det är fredag och ingen skola imorgon! Imorse var jag ju i tid till tågstationen, men mitt tåg var inställt så åkte med bella till Tierp och sen tillbaka. Onödigt, jag vet! Men jag frös så jävla mycket, så orkade inte stå och vänta 35 minuter på nästa tåg som lika gärna också kunde vara inställt eller försenat. :P Men nästa tåg kom iaf i tid ;)

Ikväll blir det lugnt. Jag ska vara barnvakt för mamma och pappa ska på bio, och bella är i Skövde med sin mamma och kommer hem på söndag som vanligt. Imorgon är det feeeest, och jag vet inte vad jag ska ha på miiiiig!! Men men , det löser sig. Nu slösar jag bara på eran tid. PUSS <3

 Lillsyrran Elli, jag, lillsyrran Inez <3 Oscar var nån annanstans när bilden togs, haha.

Kommentarer
Postat av: jennie

men ifall du inte vet vad du ska ha på dig, så gå naken ^^ haha nääe eller ta iaf underkläder på dig ;)

2010-02-05 @ 18:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0