Klockan tickar.

Klockan är mycket , jag har hunnit fixa tvätten och måste äta nåt och duscha , ska upp tidigt imorgon för att hinna fixa mig och städa resten av mitt rum. Städat är det, men några småsaker som typ bädda sängen och ställa in några plagg i garderoben för imorgon kommer Emelie hit. :)
Alla drar till jobbet och skola och dagis, så det blir bara vi två hemma. Skönt, blir nog film och så. Men nu måste jag verkligen skynda mig så jag inte lägger mig alldeles för sent. Måste orka upp imorgon. PUSS <3


Kommentarer
Postat av: FANNY

Vilken grymt fin bild :O <3

Vad fick du för presenter? Är så nyfiken, hehe ;)



Härligt att du också har lov nu! Ha det så bra <33

2010-02-22 @ 09:36:47
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0