London in my <3

Om någon bara kunde förstå hur mycket jag vill bort härifrån. Jag vill bort från tråkiga deprimerande Sverige. Jag saknar London så otroligt mycket! Har varit där en gång och det är bästa resan som jag någonsin varit på. Visst jag älskar varma länder, men storstäder är min grej. Det är där jag hör hemma. I London eller New York. Inte i Sverige. Jag hoppas på en resa så snart som möjligt. Och när jag blir äldre ska jag lätt flytta dit.
Tänker på London när jag hör den här låten. Vet inte varför.. Bara känslan i låten liksom.





Seriöst kolla vad fint det är!















 Bild på mig och Johanna när vi var i London för nästan exakt ett år sen. Vi åkte den 18:e februari förra året. Så jag fick fira min födelsedag i London. Det var de bästa dagarna i mitt liv. <3


Kommentarer
Postat av: Felicia

Gud vad härligt! Fin blogg :)

2010-02-15 @ 20:37:08
URL: http://lillfills.blogg.se/
Postat av: Bellezza

Älskar din blogg så bra :) Följ gärna min jag har blogglovin :)



Kram

2010-02-16 @ 15:47:33
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0