Skidsemester med la familia.

Hej snyggos! Försökte blogga med mammas iPhone nyss , men det gick inge vidare så jag fick låna pappas bärbara. Sitter ju med min kära familj i Sandviken i en "lägenhet" och käkar godis och chips. Vi har ju åkt skridskor idag och imorgon blir det slalom på Kungsberget som ligger bara en liten bit härifrån. Så vi sover här på ett vandrarhem över natten. Det är precis som lägenheter. Trapphus och mammas, pappas och tvillingarnas rum är som en liten 2:a och min och Ellis är som en 1:a. Det är verkligen skitmysigt och fräsht. Vill bo såhär! :D

Men nu ska jag facebooka och lite annat innan jag hoppar i säng. Lyssnar på Paramore. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0