Hungrig, hungrig ännu mera hungrig.

Shoo! Jag åt precis upp en helt kastrull med nudlar men är fortfarande inte mätt. Fast vi ska ju iofs äta snart, så jag klarar mig. Bella sover hos hennes pappa idag och jag är ledig imorgon. Skönt att vara ledig, men då blire plugg istället. Blä!
Jaja, laddar upp några bilder från skolan idag på mig och Jennie.







Dagens outfit:

* Grå stickad tröja från Vero Moda.

* Rosa tanktop från BikBok.

* Guldigt hjärthalsband från London.

* Svarta strumpbyxor från Åhléns.

* Leopardleggingsen under är från Indiska.

* Uggs från Eurosko.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mitt hår är.. platt :O

2010-02-17 @ 17:43:36
Postat av: FANNY

FINA BILDER! :D Supersnygga kläder!! Älskar ditt kickiga hår! Lyckost som får vara ledig imorn, själv går jag sista dagen imorn, sen har jag lov i tvp veckor faktiskt.. :P Puss <33

2010-02-17 @ 17:59:03
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: Petraa*

Fin blogg + söta outfit's :)



Kolla gärna in min blogg och du är intreseerad av foto :D

2010-02-20 @ 10:40:12
URL: http://petrafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0