BEEENPIIIIIPAAAAN!

Jag och Johanna var ju ensamma hemma för några dagar sen. Hon och jag ska precis springa upp för trappan för att hämta en sak, och så hör jag ett BUMS! och Johanna ligger ner i trappan och asgarvar.

Jag: - Johanna, jävla klant! Det är ANDRA gången du ramlar i den här trappan! *asgarvar*

Johanna: - HAHAHAHHAHAH!

Jag: - Hur gick det?

Johanna: - Aj! Jag vet inte, det gör ont! AJ! AAAAAAAAAAJ! FAAAN VAD ONT DET GÖÖR!!!

Jag: - Shit! Vad ska jag göra!!?

Johanna: - OMG! Jag tror jag har brutit benet Ida! Seriöst!! Ring ambulansen!

Jag: - Shit! Ska jag verkligen det?!

Johanna: - JAAAA! För helvete, det gör så jääävla ooont!! Ring ambulansen!! OMG! Shit! Känn här!!

Jag: - Va? och känner på hennes ben.

Johanna: - Det är BENPIPAN! BENPIPAN STICKER UT!! AAAAAJ BEEEEEENPIIIIPAAAAN!!

Jag börjar få lite smått panik och så drar vi upp johannas byxben och ser det här:




Ett liiitet litet skrapsår. Ja, vad kan man säga? Johanna = Drama Queen.

Kommentarer
Postat av: abb

haha hon måste ha gett dig ditt livs chock!

2010-01-06 @ 18:02:41
URL: http://abiier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0