Finland med Johanna + familj

Hej snyggingar! <3
Hoppas ni har haft ett bra lov och en bra nyår! För det har vi i alla fall. Vi har varit här i 2 dagar, och vi har hunnit med massor, vi kom precis hem från en promenad i skogen, haha, skönt och bara ta på sig fula täckbrallor och inte bry sig ett dugg om hur man ser ut, det viktigaste är ju att man är varm! :D
Våran nyår igår var suuuper!!:D  Men tänker inte skriva så mycket mer, bara att vi ska in till stan någon dag och shoppa, och på måndag eller tisdag ska vi på spa, sen på onsdag åker vi hem med båten. Nu ska jag bjuda på lite bilder på vad vi har gjort under de senaste dagarna! PUSS <333





































































Okeej, ignorera våra osminkade äckliga ansikten på bilderna från idag när vi var ute i snön xD Puuuuss <333



Kommentarer
Postat av: FANNY :D

Åhh vilka härliga och underbara bilder!! :D Ser ut som att livet leker för dig just nu i Finland! =)



Själv är jag mest inne och hemma, för det är alldeles för kallt ute om man inte har på sig jättemycket kläder! Men faktiskt så var jag och mamma på en långpromenad idag med täckbyxor och allt haha.. Mysigt med eldbrasa ute och grilla korv och åka pulka! :)



Men på söndag ska jag nog träffa några kompisar och åker på måndag till tandläkarn och tar bort tandställningen! :P Sen börjar ju jag på tors.. :( Men hör gärna av dig när du är hemma i Sverige igen ! Ha det bäst!!! <3333

2010-01-01 @ 17:54:33
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0