Kan dagen bli struligare?

Helluuuw, Den här dagen kan ju inte bli mer strulig. Imorse försov jag och bella oss och hade 10 minuter på oss att fixa oss, äta frukost och åka. Jag missade mitt tåg, men hann med nästa som skulle gå 08.11. Men gissa vad? Jo tåget kommer in 08.25. Inte nog med det, tåget stannar typ flera gånger och står still i typ 20 minuter. Det resulterade till att tåget åkte i nästan 2 timmar! :O
Men en fördel var ju att jag fick sova i 2 timmar. Jag tog igen all sömn från natten innan och kännde mig faktiskt helt utvilad! :D Men när jag gått till min buss så ser jag att johanna har sms:at till mig när jag satt på tåget: "Är du på det här tåget? sitter längst bak." Så hade kunnat ha sällskap i 2 timmar. Hon satt liksom också själv...

Jaa, sen skolan gick väl bra, men efter skolan fick jag inte plats i bussen som alla skulle med. Så fick gå typ 2 km till en annan buss, och så kom jag till stan, köpte en tröja och en kjol. När jag precis ska gå till tåget efter att jag vart i stan i typ över en timme så ringer johanna: "Hej, är du i stan? Jag har vart i stan sen över en timme tillbaka, tänkte om du ville träffas?"
Jag hann träffa henne i typ 10 minuter, sen skulle mitt tåg gå. Jag gick till perrongen och johanna går in mot stan och jag ser att tåget är en halvtimme sent. Jag ska precis ringa johanna och säga att vi kan träffas en halvtimme till, men mamma ringer precis när jag tar upp mobilen och pratar och pratar och pratar.
När jag väl lägger på ringer jag johanna i typ 10 minuter och skickar sms. Men inget svar. Hon smsar mig 5 minuter innan jag ska gå. Så hann inte träffa enne i alla fall. hahaha!

Åkte hem med Emelie och hennes gamla klasskompis, mådde illa hela resan och tåget stannade helatiden. Mamma kunde inte hämta mmig för tåget var sent, så fick ta bussen. Jaja, imorgon blir det förhoppningsvis en bättre dag, för då kommer Fanny hit ! :D


I skolan:








Dagens köp:



Dålig bild, men orkar inte ta en ny. Gina-linne, och en kjol för 49:- Var liksom bara tvungen, för den var skitsnygg på mig OCH var på rea! :D

Okej , ha det bäääst <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0