Sjukt rolig helg med Fanny <3

Fiuh! Sitter i soffan i vardagsrummet och är helt utmattad. Kom hem för en timme sen , och jag och Fanny åkte till stan med 11.11 tåget. Vi kom in en kvart innan allt öppnade och så hade vi 1 timme och 45 minuter på oss att gå runt innan hennes tåg kom. Jag köpte faktiskt en ögonskugga på makeupstore, en mascara ("False lash effect") och en tröja, vanlig svart långärmad från H&M.
Fanny köpte en väska och massa söta underkläder.

Dagen blev bra, hennes tåg till Nyköping gick 13.53 och så tog jag 14.19 tåget hem. Min helg har verkligen varit bra! Först var det bara myskväll med film och chips, och så på lördagen blev det ju äventyrsbad och på kvällen blev det ännu mera film och godis, glass och chips, och så idag blev det en snabb shoppingrunda till stan. Tack för helgen Fanny <3

Bella åkte ju förresten till väsby igår till sin mamma, och hon skulle tydligen hit igen ikväll så hon bor här ett tag till :) Okej , ska äta nu håller på att dö av hunger! PUSS <3



Kommentarer
Postat av: FANNY

Åh, vad kul att vi båda fick med oss lite grejer från rundan i Uppsala hehe ;) <3



Jag var också JÄTTEhungrig när jag kom hem, men har precis ätit nu, så nu blir det nog en film! Är sjukt trött - orkar inte gå till skolan imorn! :(



Take care gumman! ♥♥♥

2010-01-17 @ 17:38:54
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0