Gästbloggning av IEJN (A)

Tjaa tjaa , alla skit schnögga readers !
Bell the Belle is heree ! .. nä jag bah skojja. men det e jag ;)  ska gästblogga det hära inlägget. (A)
så det här inlägget får ida stå för. Allt ni inte visste om denna freakade människa ! haha:D

För det första så är Ida världens mest underbaraste och  goaste person.
Ingen är mer typ , vänlig och givmild än henne ! :O

Hon har alltid funnits där för mig. Och det tackar jag för. Groft mkt. Hoppas jag kan göra samma jobb.
Tänkte göra värsta störda inlägget. but no. då menar jag typ, ida städar, och en bild på
när hon städar, osv i ALLA kategorier, men ni kommer bah ööhm, whuut ?!

Men faktiskt har ida en dålig sida. kanske på morgonen ? eller när jag bli hajjpad ?
när hon väl blir irriterad, är hon en djävul. haha ** )

om inte annat så är hon jävligt kul när hon blir hajjjpad.
okej kanske inte så när hon ska lixom  irritera. ni har säkert sett '' det rullande fingret ''

men även om hon är jobbigt sometimes, har vi alltid skit kul
fontänen * internt *
och ida är faktiskt den som betyder mest för mig. Det är hon som får mig gå upp på morgonen.
på riktigt .  och ida är faktiskt ett mirakel. vem lyckas föda fram och uppfostra en sån perfekt männsika ?

inte mkt, men ida, du är tamejfan bäst (A)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0