Finsk shopping!

Shuluuuu !  hoppas allt är bra med er. Vi har haft fullt upp, men igår var vi i allafall och shoppade på ett köpcenter som heter Jumbo typ nära helsingfors. Jag fick med mig en tjocktröja, en paljettväst och ett par svarta leggings med dragkedjor nere vid fötterna. Johanna och mamma shoppade också, :D
Idag har det inte hänt så mycket, pappa och aippa var och köpte luftvärme pump och tepa var och jobbade, så jag, johanna och mamma har städat hela huset, och barnen har lekt. Sen vid 4-tiden var jag och johanna ute och åkte långfärdsskidor. Såååå sexiga vi var med täckbrallor och fula mössor! xD Men kul har vi haft. Orkar inte skriva mer än så, ha det uuuunderbart hörni! PUSS <3











Mamma har fler bilder på sin systemkamera från hela resan, men dem laddar jag inte upp förrän vi kommer hem. Ha det bäst, PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Larissa

Jag har oxå vart på det där stället jumbo! Det finns ett hotell brevid om vi menar samma och det är ascoolt bad! Jag badade där! Skit coolt!



Puss<3

2010-01-04 @ 22:44:34
URL: http://apiina.blogg.se/
Postat av: FANNY ♥

Åhhh gud vilka snygga kläder du har shoppat!!! =)

Den glittriga västen var sjukt snygg! Mysigt med en hood! Ser ut som att ni har det jättemysigt i Finland ! ♥

2010-01-05 @ 16:46:07
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0