Hemma i Sverige

Helluuuw! Jag ligger i soffan här hemma i Sverige och äter finskt godis och kollar på "Madagaskar" med familjen. Vi kom till hamnen klockan 6 imorse, och vi släppte av Johanna på vägen hem. Det känns tomt nu utan henne. Vi har varit i över en vecka, och man tröttnar aldrig! Vi har alltid lika kul. Det blev verkligen en lyckad resa. :D
Dagen innan vi åkte hem, var vi i Forsa och shoppade lite till. Sen åkte vi hem och vid 7-tiden på kvällen åkte bara jag, mamma och Johanna till ett varuhus som har i princip allt. Vi shoppade loss i 2 timmar. Kläder, ljuslyktor, handdukar, godis och massa annat onödigt och nödvändigt.

Dagen då vi skulle hem så åkte vi till ett äventyrsbad "Carribia" som ligger i Åbo och hade en sjukt rolig dag. Johanna fick en kurbadsbehandling av oss i födelsedagspresent. (lite sent, men men.) Efter badet åkte vi till hamnen och åkte med kvällsbåten hem. Men nu kommer lite bilder, Hoppas ni har det bääääst <3



Så här såg vårat rum ut kvällen innan vi åkte hem innan vi började packa. Fint?


Nyfixade på båten.


























Jag klockan 5 imorse.. ehm.. liiiite sliten man var! Jag och Johanna hade en egen hytt, men fyfan vad det lät i hytten på natten!! Vi sov minsann 2 timmar, men det lät så jävla mycket att man sov jättedåligt. Hytten låg liksom under vattnet och längst bak så man hörde isen som skrapades mot båten heeela natten!

Meeen nu ska jag se på film , ha det bäst, PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vad lik du är din mor på dessa bilder!

2010-01-07 @ 19:54:52
URL: http://mpv.blogg.se/
Postat av: Ida

Hihi du är inte den enda som säger det! :D <3

2010-01-07 @ 20:06:30
URL: http://cookiiees.blogg.se/
Postat av: linn e

Åhhw ! finlandsfärjan är fett grymmast! :D åker med den varje sommar , hihi ;D

2010-01-07 @ 23:41:34
Postat av: FANNY ♥

Åh vad kuul att se så mycket bilder från kryssningen och Finland!! =) <3



Jättefina bilder, verkligen och gud vad lik du är din mamma såg jag nu haha ;) Ni har lika fint hår hihi =) ❤❤

2010-01-08 @ 21:37:41
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0