Fjortis för en kväll!

Okej verkade inte vara tillräckligt många som var intresserade så jag gör ett vanligt inlägg med vanliga jag. Men tänkte ändå ladda upp lite bilder och ett video inlägg. Tänk på att det är verkligen inte seriöst, jag skulle aldrig kunna gå och se ut sådär.. haha! Men lite roligt var det. Bella är ju typ bara sig själv. Nästan. Hahaha, ne nu är jag taskig.
Imorgon är det skola och känner mig inte speciellt taggad, men jag måste.

Okej hoppas ni har haft en mysig söndag! Puss på er <3
























 Våran bögkompis som vägrade vara bög. Vi sminkade honom så fint och allt och så vägrade han att vara med i videobloggen och bilderna! :(









Det finns massa fler bilder men där var en del iaf! :D Hahah, nästa gång tar vi emo bilder! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0