Goodmorgon!

Goodmorgon, ! Jag sitter i köket och lånar pappas Spotify användare och dunkar bästa musiken. :)
Idag vet jag inte vad som händer, ska typ ringa mikis, och dammsuga rummet. Sen är det klaaart äntligen! :D
Hela garderoben är också städad nu :) men ska göra om hela garderoben sen har mamma lovat. Vi ska ha in nya väggar där, hänga upp hyllor och speglar, och då kommer det bli mycket rymligare där inne. Innan har jag fått typ klättra in där på grund av alla saker som ligger i vägen.
Jaja, ska typ gå nu och vara social mot Larissa. Ha det bäst <3

Har ingen bild, (pappas dator)

Kommentarer
Postat av: FANNY ♥

Haha okej:) Jag måste också tänka på att spara pengarna nu!! :D Vilken tur att kjolen fanns i din storlek! ;)



Haha, jag och mina smoothies! Men det kan vara riktigt gott, men sen så kan man ju göra milkshakes och det är ju supergott!

Det är bara att slå en pling när har tid! <3333

2010-01-10 @ 14:51:14
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0