Hej hopp kluvna topp!

Hej hopp kluvna topp! Det kom jag och bella på nyss.
Min dag idag var supeeer. Vi hade ju som sagt bara en kort dag idag. Stannade kvar och käkade lunch med erik och abbas. Sen åkte vi bussen till stan och jag skulle möta upp johanna från bussen , men fick hoppa på den istället och åka till hennes skola och käka lunch igen med henne, linn och lovisa tror jag hon hette.
Sen följde johanna med mig till psykologen och så åkte jag hem efter att ha provat lite kläder med johanna på Gina.
Vi kom iaf nyss hem från stationen. Vi åkte efter maten och skulle leta efter bellas mobil i snön, för hon tappade bort den imorse när mamma skjutsade oss till stationen. Men gissa vad? Jo två stora traktorer kör runt och plogar hela parkeringen, så det var kört. Vi sparkade lite i snöhögarna men hittade inget. Jaja, det får bli en ny mobil igen för henne då ;)

Ska duscha nu, sen sova. Godnatt, PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0