Inget vatten!

Gomorron! Skriver en snabbis! Jag ska ta tåget 12.11, så ska åka härifrån om 10 minuter. Jag ska gå och byta om och kolla att plånboken och mobilen kommer med, sen full fart mot stan! :)

Fick typ panik nyss, för Larissa ska ju sova här och så plötsligt så funkade inte vårat vatten. Så larissa hade inte kunat komma eftersom vi inte hade något vatten, det går ju inte å duscha, gå på toa, tvätta händer, koka kaffe, ta nåt att dricka, ta bort sminket, mm. Så våran familj hade fått sova någon annanstans inatt :O Men nyss fick pappa igång vattnet igen så alla typ skrek av lycka. Hahah.

Nu ska jag ta på mig nåt snyggt, och dra på lite smink, sen blir det SHOPPING! <3


Kommentarer
Postat av: FANNY ♥

Vad jobbigt med vattnet! .. :( VIlken tur att ni fick tillbaka det, när man inte har tillgång till vatten det är då man inser hur beroende vi är av vårt vatten haha x)



Tack, hade kvar presentkort, så handlade ett par brallor, men nu ska jag spara ifall vi ska titta lite i Uppsala när jag hälsar på dig! :) Gud vad kul, hoppas att du hittar något idag! =) Nästa helg skulle passa perfekt för mig med ! :P <3333

2010-01-09 @ 12:52:22
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0