Izabelle, jag älskar dig <3

Du är som min syster.
Du har fått mig på så mycket bättre humör sen du kom hit.
Du finns där som hjälp när som helst, och vi finns där för varandra för att verkligen bygga upp allt igen. För att klara oss igenom allt. Det blir bättre och bättre för varje dag. Jag läker inombords.
Tack vare dig står jag på benen och har lärt mig att rycka på axlarna åt vissa saker.
Du har lärt mig hur man är stark och självsäker.
Är det nåt jag är avundsjuk på så är det din självsäkerhet, din utstrålning och din styrka. Att du orkar kämpa dig igenom precis allt. Att du alltid klarar dig.
Har haft sjukt roligt de senaste 2 veckorna med dig. Vi har både pratat om viktiga saker och gråtit ut och vart helt galna och skrattat åt precis allting, gjort roliga videoinspelningar, (syftar inte bara på videoinläggen, det är videos i telefonen som bara vi kommer se och skratta åt) Klätt ut oss, skrattat, tagit bilder, skrattat vid matbordet, skrattat när vi ska sova, skrattat när vi borstat tänderna och sprutat tandkräm över hela badrummet, och massa, massa mer.
Du gör mig lycklig. Vet du det? Tack Izabelle för allt. Har alltid önskat mig en syster som dig.

Jag älskar dig min tok <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0