Kafferast

Sitter med Jennie i klassrummet och dricker kaffe. Vi har rast, men den tar slut när som helst. Fan vad jobbigt att börja skolan igen. Vi är typ i grupper och tränar på att läsa upp skämt... omg jag är verkligen värdelös.. hahaha xD Men vi slutar iaf halv 12 idag, så ska jag in och byta ut en tröja på gina. Sen hem och sova innan bella kommer hem. Hahah jag och mikis höll på att missa tåget morse. Bella stod på andra perrongen för hon tog ju tåget mot tierp och jag och mikis sprang som galningar och hann verkligen precis! Men nu sa läraren till mig, ska läsa mitt skämt inför klassen.. .omg.. :S

PUSS <3

Kommentarer
Postat av: FANNY ♥

Ringer dig ikväll! :D SÅg att det går ett tåg från mig till dig på fredag kl. 16.15 ;-) Tror du att det kanske skulle passa?? :D ♥♥♥

2010-01-12 @ 16:39:39
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0