Matte.

Heejsan , jag sitter i skolan , vi har matte, jag har glömt matteboken hemma, så jag får ha en lånebok. Men ska kolla skolmailen och sådär. Har inte gjort det på flera veckor! Hahah.
Jag måste börja skärpa mig.
Försov mig imorse också. vaknade typ en kvart innan vi skulle åka, bella hann med sitt tåg och jag missade mitt. Grattis till mig! Men som tur åkte Josef samma tåg som mig , så fick lite sällskap. :)
Vi har halvdag idag igen, så halv 12 ska jag äta lunch här i skolan och sen åker jag in till stan och möter johanna , sen till psykologen.
Imorgon ska bella åka till typ skövde med sin mamma, så hon är ledig på fredagen från skolan, så är hon borta hela helgen. Jag ska kanske på fest och sen får jag se om jag ska till johanna eller nåt på lördag.

Okeej, nu ska jag kolla mailen och fortsätta med matten. PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0