Med Larissa

Tjohooo, sitter i mitt rum med Larissa, håller på och städar, (roliga sociala Ida, jag vet) men jag ska ta en paus från det nu och gå ner till mamma, pappa, henkka, vickie och hampus med Larissa och spela "Familjens frågespel".
Btw, var ju och shoppade med Larissa i Uppsala idag, och fick med mig några fina saker hem i alla fall :) Take a look:



* Marinblå slapp t-shirt med knappar i ryggen, från Gina.

* Svart t-shirt med tryck, från Gina

* Vit t-shirt med ränder och nitar, från Gina

* Svart tubkjol med knäppning, från Monki

* Jeansleggings, från Gina


Bilder från idag:







Ha en bra lördag, PUSS! <3


Kommentarer
Postat av: FANNY ♥

Åhh, ännu mera shopping! :D :D Hur har du råd med allt gumman;)



Riktigt snygga kläder du hittade från Gina och tupkjolen med knäppningen har jag aldrig sett förut och riktigt cool var den! Vill också ha Monki häär!!



♥♥

2010-01-10 @ 10:29:37
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0