Med mina hulliganer till vänner.

Är med två hulliganer, hahah xD Bella och Jonathan plågar varandra hela tiden! Och jag sitter och ser på. Haha. Min förskylning har blivit värre men har inte längre ont i huvudet så har lite mer energi till att vara pigg och glad. Och så fick jag sova till 1 idag också , så är ju utvilad.
Hoppas att kvällen blir bra, den är iaf bra hittills. :) Men mina kompisar är på fest i Gottsunda, och hade velat vara där, men tyvärr var det andra planer inför idag.
Fast har ganska kul med galningarna ändå.
Vi ska kanske göra ett videoinlägg ikväll. Vi ska vara oseriösa och leka fjortisar och jonathan ska vara bög har jag och bella bestämt. han ska va typ som amir, bella ska vara kissie, jag ska vara typ ehm nån? paow? aja, hatar dom där fjortisbloggarna, men bella får inspirera mig hur jag ska vara en fjortis.. haha, ni får helt enkelt vänta och se.

Hoppas ni har en bra kväll, PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0