Myskväll med Bell och Fanny <3

Hej, skriver bara lite fort. Vi har haft supermysigt ikväll. Det blev tacos till middag, men quorn-färs för min del. Hur gott som helst! Resten av kvällen har blivit massa prat och så godis och chips och läsk. Nu ligger vi och kollar på "Full of it". Inte världens bästa film dock, men den duger. För dvd:n pajja precis när vi hade satt in filmen och lagt oss i sängen, så den vi skulle se ligger kvar i dvd:n så går inte att få ut den. Fan.
Men vi ser på film med min playstation iaf. Nu blir det att proppa i sig massa chips och godis tills jag är proppmätt. Imorgon bitti blir det äventyrsbad i Sandviken. ;)

Ha en bra kväll/natt, puss <3


 Haha bästa sättet att dammsuga under sängen!  (y)





Har fått tillbaka min TV nu! Har inte haft nån tv på 1 månad! För våran i vardagsrummet pajja, så de tog min tv, och nu har de äntligen köpt en ny. Platt-tv! :D Och jag fick min tillbaka. Har saknat min älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0