Rast-lös. haha.

Sitter i skolan. Är rastlös. haha, rast-lös. Vill ha rast! xD Haha ingen tycker jag är rolig.. Jag och min humor alltså.
Vi har webbdesign, fan vad tråkigt.. Men ser fram emot eftermiddagen, för först kommer bella in till stan efter skolan och så ska vi gå på stan till klockan 6 då Fanny kommer. :D Läääängtar.
Imorgon skulle vi tydligen åka och bada på nåt äventyrsbad. Ush vill inte vara i bikini inför massa folk. Men skit samma, huvudsaken är att jag har kul! :)

Jennie sitter och googlar på snygga killar. Och kollar på bilder på Axl Rose, Dave Lepard och massa andra.. Haha :D Jag sitter och bloggar och lyssnar inte alls på vad läraren säger.. Okej måste börja fokusera i skolan.
Åkte med emelie igår och imorse, saknar henne.. Men vi ska träffas snart iaf :)

Nu ska jag göra skolarbete. Blä. Hejdå <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0